Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Auchan Retail Polska prezentuje kolekcję odzieży marki własnej GREEN INEXTENSO. Zgodnie z podpisanym przez Grupę Auchan w 2019 roku Paktem Mody, zobowiązującym do przestrzegania bilansu klimatycznego, biologicznego i oceanicznego, gama tekstyliów INEXTENSO w 70% wyprodukowana jest z materiałów organicznych, pochodzących z recyklingu, z uwzględnieniem zasad zero waste oraz oszczędności wody.
U progu wiosny Auchan Retail Polska uruchamia strefę ogród, w której klienci znajdą blisko 2 000 produktów pomocnych w uprawie owoców, roślin owocowych i ozdobnych, warzyw wyprodukowanych zgodnie z zasadami odpowiedzialnej gospodarki leśnej
74 671 maskotek Julka Bobra sprzedanych podczas przedświątecznej akcji Auchan, zorganizowanej na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w grudniu 2020 r., przełożyło się na darowiznę w wysokości 224 013 zł.
Działania na rzecz niemarnowania żywności, wpisane w strategię #Auchan2022 obejmują 3 główne obszary: specjalną, promocyjną strefę z produktami o krótkich terminach przydatności do spożycia, przekazywanie żywności Federacji Polskich Banków Żywności oraz partnerstwo z aplikacją Too Good To Go.