Zrównoważone kawy w ofercie Tchibo – Tchibo Warszawa

Metryka praktyki

Firma: Tchibo,
Branża: FMCG, Handel,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Ekoznakowanie
Dokument źródłowy: Raport 2012

Udział zrównoważonej kawy w ofercie Grupy Tchibo wzrósł z 13% w 2011 roku do ok. 22% w roku 2012. Od 2009 roku wszystkie kawy i napoje kawowe serwowane w sklepach Tchibo w Polsce przygotowywane są na bazie kawy Tchibo Fairtrade Espresso. Od 2012 roku 7 z 10 wariantów kaw ziarnistych sprzedawanych w sklepach Tchibo oraz podstawowy asortyment kapsułek Cafissimo (8 wariantów) pochodzą z certyfikowanych zrównoważonych źródeł. W 2012 roku została także wprowadzona do sprzedaży kawa Tchibo Privat Kaffee z certyfikatem Rainforest Alliance Certified™ (3 warianty), która dostępna jest w sklepach  spożywczych na terenie całej Polski. Wybierając produkty oznaczone certyfikatem wybranych organizacji, klienci mogą dokonywać odpowiedzialnych zakupów i tym samym przyczyniać się do rozwoju zrównoważonych projektów.