Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Zintegrowane działania edukacyjne na rzecz przeciwdziałania nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu realizowane przez Kompanię Piwowarską skierowane są do rożnych grup odbiorców. Wśród inicjatyw dedykowanych pracownikom znalazły się: Pracownicza Polityka Odpowiedzialnego Spożywania Alkoholu (kontrola trzeźwości pracowników, finansowanie leczenia pracowników dotkniętych chorobą alkoholową); Polityka Komunikacji Marketingowej (określająca treść reklam, dobór kanałów komunikacyjnych, czy stosowanie oznaczeń odpowiedzialnościowych); Polityka Badań Rynkowych, Polityka Portfela Produktów i inne dotyczące obecności marek piwa w mediach społecznościowych. Pracownicy firmy i współpracujących agencji reklamowych przechodzą szereg szkoleń, podczas których zapoznają się z zasadami zawartymi w ww. politykach (w 2013 roku wzięło w nich udział prawie 2800 osób). Stworzono również skierowaną do konsumentów stronę internetową – www.abcalkoholu.pl – która zachęca do podejmowania świadomych i odpowiedzialnych wyborów związanych ze spożyciem alkoholu.
https://www.facebook.com/?ref=home#!/ABCAlkoholu