Zdrowy apetyt – osobisty doradca żywieniowy w smartfonie – TESCO Polska

Metryka praktyki

Firma: Tesco Polska,
Branża: Handel,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Edukacja konsumentów
Dokument źródłowy: Raport 2012

Firma Tesco Polska uruchomiła w lipcu 2012 roku projekt Zdrowy Apetyt – osobisty doradca żywieniowy w smartfonie, który miał przybliżyć klientom temat zdrowego odżywiania i zbilansowanej diety. Oprócz tradycyjnego serwisu internetowego powstała aplikacja na smartfony, która przygotowuje indywidualny i dopasowany do potrzeb Tygodniowy Plan Żywieniowy (dzięki niemu użytkownik może wprowadzić racjonalne zmiany w sposobie komponowania diety). Poza tym zorganizowano cykl imprez promujących zdrowe odżywianie z poradami u dietetyka oraz przepisami na lekkostrawne potrawy. Zaangażowano Polskie Towarzystwo Dietetyki, które zostało partnerem merytorycznym projektu. Oprócz tego zorganizowano konkurs, w którym wzięło udział 13 tys. internautów.

Zobacz więcej