Z Julkiem Bobrem dziel się dobrem

Metryka praktyki

Firma: Auchan Retail Polska,
Branża: Handel,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Marketing zaangażowany społecznie
Dokument źródłowy: Raport 2020

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 10 - Mniej nierówności

Firma Auchan Retail Polska zorganizowała przedświąteczną akcję charytatywną pod hasłem „Z Julkiem Bobrem dziel się dobrem”. Maskotka pomagała dzieciom z Wiosek SOS. Firma przygotowała szereg specjalnych atrakcji, na stronie auchan.pl udostępnione były: bajki o różnorodności, kolorowanki, e-booki, puzle. Łącznie sieć sprzedała około 74 000 maskotek, trzy złote ze sprzedaży każdej przekazała na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski dziecięce. Łączna suma darowizny wyniosła ponad 200 000 zł. Środki te zostaną przeznaczone na potrzeby zarówno medyczne, jak i edukacyjne podopiecznych. Wykorzystane zostaną również na budowę placu zabaw w Rodzinnym Domu Czasowego Pobytu, który jest bezpieczną przystanią dla dzieci, które nie mogły pozostać w swoich rodzinach i opuściły je w trybie interwencyjnym.