Wyzwanie oszczędzaWyzwanie oszczędzanienie

Metryka praktyki

Firma: Credit Agricole Bank Polska,
Branża: Finanse,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Edukacja konsumentów
Dokument źródłowy: Raport 2021

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 12 - Odpowiedzialna konsumpcja i produkcja

Celem kampanii edukacyjnej Wyzwanie oszczędzanie zorganizowanej przez Credit Agricole Bank Polska było zachęcenie Polaków do bardziej świadomego gospodarowania pieniędzmi i rozporządzania domowym budżetem oraz promowanie odpowiedzialnej konsumpcji. Powstała społeczność na grupie na profilu Facebook licząca niemal 3700 osób. Zorganizowano na niej spotkania live i webinary ekspertów, takich jak Maciej Samcik (Subiektywnie o finansach), Angelika Talaga (Godmother), Agnieszka Lisowska (Kobieta i Finanse) czy Sylwia Majcher (edukatorka ekologiczna). Bank wydał także e-poradnik „Dobre patenty na oszczędzanie”, w którym zebrane zostały wybrane wypowiedzi ekspertów i porady internautów. Stworzył również stronę internetową, na której zebrał w jednym miejscu treści o oszczędzaniu i zarządzaniu domowym budżetem. Jak podkreśla Credit Agricole Bank Polska, jedną z głównych motywacji do przygotowania kampanii była sytuacja pandemiczna, a także wcześniejsze wyniki badań dot. postaw oszczędnościowych Polaków i Polek.

https://wyzwanieoszczedzanie.pl/