Dla mediów
ENGLISH
O nas
Kim jesteśmy
Misja, wartości i standardy
Ludzie
Sprawozdania i raporty
Statut
Kontakt
Polityka prywatności i przetwarzanie danych osobowych
Co robimy
Współpraca
Współpraca z biznesem
Współpraca ze środowiskiem akademickim
Współpraca z organizacjami pozarządowymi
Współpraca z administracją
Współpraca międzynarodowa
Programy
Program Partnerstwa
Chapter Zero Poland
Karta Różnorodności
Karta Praw Dziecka w Biznesie
Centrum Wolontariatu Pracowniczego
Liga Odpowiedzialnego Biznesu
Prowadzenie badań
Szkolenia
Konkursy
O konkursach
Konkurs Raporty Zrównoważonego Rozwoju
Pióro odpowiedzialności
Nagroda „Ludzie, którzy zmieniają biznes”
Ogólnopolski konkurs wiedzy o ESG
Baza wiedzy o ESG
Baza wiedzy
Baza wiedzy o ESG
Wydarzenia
Encyklopedia ESG
Publikacje
Artykuły eksperckie
Podcast Odpowiedzialny
Dobre praktyki
Program partnerstwa
„Wykorzystaj siłę tradycji” – szkolenia dla kontrahentów – Coca-Cola HBC Polska
Metryka praktyki
Firma:
Coca-Cola HBC Polska,
Branża:
FMCG,
Obszar tematyczny:
Kategoria:
Dokument źródłowy:
Raport 2008
W handlu tradycyjnym często występuje niewykorzystany potencjał punktów sprzedaży, wynikający z braku doświadczenia lub z barier w dostępie do informacji rynkowych. W związku z tym Coca-Cola HBC Polska zorganizowała program szkoleń „Wykorzystaj siłę tradycji” dla właścicieli i kierowników sklepów spożywczych i samoobsługowych, którego celem jest wzmocnienie wzajemnej współpracy i edukacja kontrahentów w zakresie optymalizacji powierzchni handlowej oraz pomoc we wdrożeniu nowego układu w sklepie, prowadzącego do zwiększenia obrotów i dochodowości.Podczas 42 warsztatów zorganizowanych w 2008 r., w których udział wzięło blisko 700 kontrahentów, trenerzy działu sprzedaży Coca-Cola HBC Polska prezentowali specyfikę zachowań konsumenckich, przekazywali informacje na temat poszczególnych grup i kategorii towarowych oraz udzielali porad dotyczących zarządzania przestrzenią w sklepie i aktywizacji niewykorzystanych obszarów sklepu. Każdy uczestnik programu miał możliwość stworzenia planu przemodelowania swojej placówki handlowej. Partnerów zapoznano również z zasadami wzrostu podstawowych wskaźników dotyczących poszczególnych kategorii produktów i tym samym podnoszenia dochodowości sklepu.W efekcie wprowadzonych zmian w placówkach, których właściciele zostali przeszkoleni, sprzedaż wzrosła ponad dwukrotnie w porównaniu ze wzrostem ogółem we wszystkich punktach sprzedaży. Firma wzmocniła relacje ze swoimi klientami oraz zwiększyła wiedzę działu handlowego w zakresie rynku handlu tradycyjnego.
Nadchodzące wydarzenia
GRU
06
Konferencja D&I Changemakers
LUT
23
Koniec naboru do 2. edycji Nagrody Karty Różnorodności
Pozostałe wydarzenia
Polecane
Czy polscy pracodawcy dbają o różnorodne i włączające zespoły? Publikujemy szczegółowy raport z 3. edycji badania Diversity IN Check
Komisja Europejska opublikowała rozporządzenie dotyczące pozostałych czterech celów środowiskowych Taksonomii UE
Chapter Zero Poland z nową Radą Programową i Komitetem Sterującym
Trwają konsultacje ws. SFDR