Współpraca ze Schroniskiem „Na Paluchu”

Metryka praktyki

Firma: Carrefour Polska,
Branża: Handel,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Działania charytatywno-filantropijne
Dokument źródłowy: Raport 2017

Podopieczni Schroniska „Na Paluchu” wystąpili w sesji zdjęciowej do jednego z jesiennych katalogów Carrefour. Dodatkowo, 1% z obrotu ze sprzedaży jesiennej kolekcji marki TEX, Carrefour przekazał na rzecz organizacji.

W katalogu, którego nakład wynosi kilka milionów egzemplarzy, podano imiona wszystkich zwierząt, wiek oraz ich cechy charakterystyczne. Na zdjęciach każdy pies podpisany był specjalnym numerem, który miał pomóc w odnalezieniu go w schronisku oraz na stronie internetowej, w przypadku chęci adopcji.

W ramach doraźnego wsparcia, przekazano na rzecz Schroniska na Paluchu akcesoria dla zwierząt, legowiska, zabawki, smycze oraz karmę.

Na Facebooku oraz na kanale YouTube Carrefour Polska opublikowany został także specjalny film pokazujący przygotowania do sesji zdjęciowej z perspektywy jednego z psów.

Działanie realizowana było w partnerstwie ze Schroniskiem dla Bezdomnych Zwierząt „Na Paluchu”.