Współpraca z Caritas Polska – Jeronimo Martins Polska

Metryka praktyki

Firma: Jeronimo Martins Polska,
Branża: FMCG, Handel,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Działania charytatywno-filantropijne
Dokument źródłowy: Raport 2012

Jeronimo Martins Polska poprzez największą w Polsce sieć sklepów Biedronka dociera do wielu społeczności. W ramach współpracy z Caritas Polska w 2012 roku zostało zorganizowanych kilka przedsięwzięć. Jednym z ważniejszych jest Festyn Rodzinny „Bądźmy razem”, podczas którego najmłodsi z 20 ogólnopolskich diecezji otrzymali ok. 80 tys. zestawów produktów przygotowanych przez sieć sklepów Biedronka. Przed wakacjami zorganizowana została także zbiórka przyborów szkolnych na wyprawki dla dzieci z ubogich rodzin. Od wielu lat sieć Biedronka organizuje bezpłatne kolonie dla dzieci, na które zapraszani są podopieczni Caritas Polska. Do tej pory w ramach współpracy z Caritas pomoc otrzymało niemal 1 mln potrzebujących dzieci i rodzin. Za tę współpracę Biedronka otrzymała tytuł „Najlepszy Partner w Biznesie” miesięcznika „Home&Market”.