Wsparcie branży HoReCa w „Restaurant Week”

Metryka praktyki

Firma: Coca-Cola HBC Polska, Coca-Cola Poland Services,
Branża: FMCG,
Obszar tematyczny: Uczciwe praktyki operacyjne
Kategoria: Relacje z interesariuszami
Dokument źródłowy: Raport 2021

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 12 - Odpowiedzialna konsumpcja i produkcja
- Cel 17 - Partnerstwo na rzecz celów
- Cel 8 - Wzrost gospodarczy i godna praca

Coca-Cola HBC Polska oraz Coca-Cola Poland Services kolejny raz wsparły branżę HoReCa w „Restaurant Week”. Podczas wydarzenia promowane są lokale gastronomiczne podnoszące się po trudnościach w czasie zamknięcia spowodowanego pandemią COVID-19. W akcji wzięło udział ponad 300 restauracji oraz 84 013 gości z całej Polski. Firmy przekazały napoje na rzecz wsparcia restauracji oraz zorganizowały warsztaty barmańskie Mixuj z Kinley, podczas których barmani mogli doskonalić swoje umiejętności pod okiem ekspertów. Efektywność była mierzona w ilości sprzedanych gościom restauracji butelek Coca-Cola Zero (17 300 butelek) – a tym samym przekazanych na rzecz restauracji przez firmę Coca-Cola. Restauracje zyskały z przekazanych napojów kwotę 86500 PLN.