Wioski Dziecięce SOS – CR Media

Metryka praktyki

Firma:
Branża:
Obszar tematyczny:
Kategoria:
Dokument źródłowy: Raport 2004

CR Media wsparła kampanię informacyjną Wiosek Dziecięcych SOS prowadzoną w Internecie. Departament Internetu w CR Media brał udział w akcji na rzecz Wiosek przez cały 2004 rok.

Grudniowa kampania internetowa przez CR Media emitowana była na portalu Wirtualna Polska, o2 oraz na licznych witrynach należących do współpracujących z CR Media sieci Ad.net i AdClick. Dodatkowo powierzchnię reklamową na potrzeby akcji udostępniły również nieodpłatnie sieć reklamowa QNET oraz IDMnet.

W kampanii wykorzystane były rozmaite formy reklamowe billboardy, bannery, skyscrapery. Kampania zanotowała znaczącą liczbę ponad 4.3 mln odsłon, z czego ok. 2.8 mln zrealizowały sieci Ad.net i AdClick.