Warsztaty „Nie widzę, nie słyszę – jak znaleźć wspólny język?” – PGNiG

Metryka praktyki

Firma: PGNiG,
Branża: Energetyka, Surowce i paliwa,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Dostępność produktów i usług
Dokument źródłowy: Raport 2011

Dobrą praktykę, która skupiła się na poprawie funkcjonowania osób niepełnosprawnych, wprowadziło w 2011 roku Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo. Firma, aby poprawić obsługę klienta niepełnosprawnego, nawiązała współpracę z Towarzystwem Pomocy Głuchoniewidomych Oddział w Olsztynie. Zorganizowano warsztaty z zakresu obsługi klienta „Nie widzę, nie słyszę – jak znaleźć wspólny język”, z udziałem osób głuchoniewidomych. Podopieczni Towarzystwa uczyli pracowników PGNiG, jak obsługiwać tak wymagającego klienta, za pomocą zainscenizowanych scenek. Po zakończeniu warsztatów każdy z uczestników potrafił się porozumieć z osobami głuchoniewidomymi, obsłużyć je w sposób profesjonalny i efektywny. PGNiG dba o to, aby wizerunek biur przyjaznych osobom niepełnosprawnym wyznaczany był nie tylko przez podjazd czy windę, ale przede wszystkim przez fachowy, przeszkolony personel firmy.