Warsztaty edukacyjne dla przedsiębiorców – Carrefour

Metryka praktyki

Firma: Carrefour Polska,
Branża: Handel,
Obszar tematyczny: Uczciwe praktyki operacyjne
Kategoria: Edukacja rynku
Dokument źródłowy: Raport 2012

Carrefour Polska dzieli się swoim doświadczeniem biznesowym, organizując warsztaty edukacyjne dla przedsiębiorców. Wychodząc naprzeciw rynkowej potrzebie identyfikacji nowych możliwości rozwoju osiedlowych sklepów spożywczych, w 2012 roku Carrefour Polska we współpracy z PARP i regionalnymi organizacjami otoczenia biznesu zorganizował cykl bezpłatnych warsztatów edukacyjnych „Jak poprawić wyniki sklepów osiedlowych – franczyza jako skuteczne rozwiązanie biznesowe”. Warsztaty odbyły się w dziewięciu miastach Polski, wzięło w nich udział ponad 450 osób. Podczas spotkań przedstawiciele Carrefour Polska dzielili się z uczestnikami wiedzą na temat rozwoju rynku spożywczego, prezentowali elementy know-how Carrefour Polska w zakresie merchandisingu, a także omawiali najlepsze rozwiązania biznesowe dla właścicieli małych sklepów spożywczych, zaś reprezentanci organizacji otoczenia biznesu referowali sytuację w regionie i prezentowali ofertę wsparcia dla przedsiębiorców. W wybranych spotkaniach uczestniczył Robert Gwiazdowski, ekspert Centrum Adama Smitha. Istotnym elementem warsztatów była też prezentacja możliwości współpracy z Carrefour Polska na zasadzie franczyzy.