Warsztat „DigiKids UPC Polska”

Metryka praktyki

Firma: UPC Polska,
Branża: Telekomunikacja,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Edukacja dzieci i młodzieży
Dokument źródłowy: Raport 2015

W ramach zorganizowanego warsztatu DigiKids UPC Polska niemal 100 dzieci pracowników firmy UPC Polska oraz Domu Dziecka w Kole, w wieku od 6 do 12 lat, wzięło udział w cyklu zajęć, podczas których poznało zasady działania robotów, dowiedziało się, jak zeskanować osobę do komputera, sprawdziło, czy drukarka 3D może wydrukować wszystko, o czym zamarzą, i nakręciło własne wideo. Równolegle do zajęć dla dzieci odbywały się warsztaty dla rodziców z bezpieczeństwa dzieci w sieci oraz na temat wykorzystywania nowych technologii w procesie uczenia się i wychowywania dzieci. Celem inicjatywy było rozbudzenie w dzieciach pasji do programowania, chęci poznawania nowych technologii, a wśród rodziców podniesienie świadomości bezpieczeństwa dzieci w sieci. Warsztaty DigiKids UPC Polska to działanie realizowane w partnerstwie z Foundation for Strategic Competence Development.