VITAY w YANOSIK

Metryka praktyki

Firma: PKN Orlen,
Branża: Energetyka, Surowce i paliwa,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Marketing zaangażowany społecznie
Dokument źródłowy: Raport 2017

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 11 - Zrównoważone miasta i społeczności

PKN ORLEN, w ramach programu VITAY w Yanosik. wspólnie z właścicielem aplikacji Yanosik prowadzi akcję, która angażuje ok. 400 tys. uczestników programu VITAY do aktywnego zwiększania bezpieczeństwa na drogach i do wspierania celu charytatywnego.

Każde zgłoszenie uczestnika o zdarzeniu na drodze, które zostanie potwierdzone przez kolejnego kierowcę powoduje naliczenie dwóch punktów VITAY. Jeden z nich powiększa aktualny stan konta uczestnika, natomiast drugi zasila wspólną dla całej społeczności pulę punktów, która następnie zamieniana jest na złotówki i przekazana na cel charytatywny. Jego wybór zostawiliśmy samej społeczności, która głosuje na najbardziej im odpowiadający.

W przyszłości planowany jest rozwój akcji o dodatkowe angażujące mechanizmy by utrzymać zaangażowanie społeczności kierowców we wspólnym budowaniu bezpieczeństwa na drogach

Akcja „VITAY w Yanosik” jest realizowana w partnerstwie z Neptis, właścicielem platformy Yanosik, zrzeszającej największą społeczność kierowców w Polsce.

Więcej informacji: