Vital Voices

Metryka praktyki

Firma: Nationale-Nederlanden,
Branża: Finanse,
Obszar tematyczny: Prawa człowieka
Kategoria: Kobiety w biznesie
Dokument źródłowy: Raport 2021

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 3 - Dobre zdrowie i jakość życia

Firma Nationale-Nederlanden została partnerem strategicznym organizowanej przez Vital Voices Poland inicjatywy Global Mentoring Walk, podczas której mentorki i mentorzy spotykają się z kobietami, które aspirują do bycia liderkami. Wydarzenie opiera się na odpowiedni doborze w pary mentora i mentee. Eksperci doradzają i wspierają swoje podopieczne. Podczas wydarzenia uczestniczki mogą dyskutować i rozmawiać z mentorami na temat wyzwań zawodowych i ich doświadczeń. Zyskują możliwość nawiązania relacji biznesowych i wspólnej realizacji pomysłów. Nationale-Nederlanden chce wspierać kobiety i pomagać im w przekraczaniu różnych barier zawodowych. Mentoring niejednokrotnie pozwala rozwinąć skrzydła, dostrzec swój potencjał i zaryzykować. Jest to ważny etap w rozwoju kariery oraz umiejętności. Mając tego świadomość firma została partnerem strategicznym edycji ’21, aby w bardziej efektywny i bezpośredni sposób wspierać kobiety. Z ramienia firmy w projekcie wzięło udział 4 mentorów i 4 mentee. Mentorki, mentorzy i mentee spotkają się, aby podczas dwugodzinnego spaceru podzielić się doświadczeniem, planami i wyzwaniami, a jednocześnie zbudować inspirujące zawodowe relacje. Global Mentoring Walk to inicjatywa, która wpływa na polski rynek pracy i inspiruje do tworzenia równych szans. Dodaje młodym kobietom odwagi do działania na rzecz siebie i własnego rozwoju, jednocześnie promuje ich przywódczy potencjał.