Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
W 2005 r. w czterech miastach odbyły się seminaria pt. „Społeczne zaangażowanie biznesu marketing, public relations, a może inwestycja… ?”, w których udział wzięło ponad 250 przedsiębiorców klientów lokalnych oddziałów Citibank Handlowy, przedstawicieli samorządów, organizacji pozarządowych i mediów lokalnych.
Podczas seminariów przedstawiane były multimedialne prezentacje prowadzone przez ekspertów zajmujących się na co dzień społecznym zaangażowaniem biznesu, komunikacją społeczną i public relations. Podczas spotkań uczestnicy mieli okazję podzielić się własnymi doświadczeniami oraz wziąć udział w dyskusji moderowanej przez Janusza Macherka, publicystę Rzeczpospolitej i Tygodnika Powszechnego.
Seminaria były realizowane w ramach programu Vademecum Dobroczyńcy, którego celem jest zapoznanie przedsiębiorców z nowoczesnym modelem filantropii, rozumianym jako partnerstwo firm i organizacji społecznych. Program realizowany jest od 1999 roku przez Fundację Bankową im. Leopolda Kronenberga wspólnie z Akademią Rozwoju Filantropii w Polsce. Doświadczenia obu organizacji na polu społecznego zaangażowania biznesu pozwalają dzielić się praktyczną wiedzą z przedsiębiorcami z całego kraju. Realizacja programu wspierana jest przez władze samorządowe, media lokalne, izby handlowe i zrzeszenia przedsiębiorców.