Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Czynnikiem wpływającym na skuteczność realizacji Wizji Zrównoważonego Rozwoju Procter & Gamble jest edukacja pracowników. W tym celu firma podejmuje szereg aktywności. Przykładem z 2013 roku jest Tydzień Ziemi, obchodzony globalnie w całej firmie. Jego celem była promocja wśród pracowników postaw proekologicznych, zachęcanie do wyrabiania w sobie proekologicznych nawyków oraz zwiększenie wiedzy na temat wysiłków, które na tym polu podejmuje P&G. W czasie 5 dni pracownicy mogli dowiedzieć się nie tylko tego, co można zmienić w życiu codziennym i w miejscu pracy tak, aby lepiej chronić zasoby Ziemi, poznali również proekologiczne inicjatywy firmy. Działaniom edukacyjnym towarzyszyła zbiórka elektrośmieci. W trakcie Tygodnia wystartowała również globalna inicjatywa „Print Smart”, zmierzająca do ograniczenia ilości zużywanego w firmie papieru.