Tydzień Zdrowia i Bezpieczeństwa w Coca-Cola HBC Polska

Metryka praktyki

Firma: Coca-Cola HBC Polska,
Branża: FMCG,
Obszar tematyczny: Praktyki z zakresu pracy
Kategoria: Bezpieczeństwo w miejscu pracy
Dokument źródłowy: Raport 2017

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 3 - Dobre zdrowie i jakość życia

Kampanie Tydzień Zdrowia i Bezpieczeństwa przeprowadzane są przez Coca-Cola HBC Polska regularnie od siedmiu lat i cieszą się dużym zainteresowaniem pracowników. Poświęcone są różnym zagadnieniom. Ubiegłoroczna kampania odbyła się w dniach 20–24 listopada 2017 roku. Koncentrowała się na bezpiecznych zachowaniach, promując prawidłowe postawy w czterech istotnych obszarach: bezpieczna jazda samochodem, transport ręczny, poślizgnięcia, potknięcia i upadki, bezpieczeństwo podwykonawców.