Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
W 2014 roku w wypadkach drogowych poszkodowanych zostało 45 747 osób, w tym 3 202 poniosły śmierć, a 42 545 zostało rannych. Celem kampanii Grupy Raben jest zwrócenie uwagi na ten problem oraz podjęcie działań zmierzających do zmniejszenia liczby wypadków drogowych.
Ideą kampanii Transport jest potrzebny jest uświadomienie wagi transportu dla gospodarki oraz edukacja w zakresie bezpieczeństwa drogowego.
Od 2010 roku firma promujemy bezpieczeństwo drogowe wśród najmłodszych. Podczas wizyt kierowców w przedszkolach dzieci mają możliwość poznania ich pracy oraz roli transportu we współczesnym świecie. Dzieci mogą także zobaczyć z bliska ciężarówkę. Prezentowana jest także bajka transportowa, w której grają pracownicy Grupy Raben. Dzieci otrzymują gadżety poprawiające ich bezpieczeństwo.
W roku 2017 akcją zostało objętych około 3000 dzieci. Od 2011 roku przedstawiciele firmy spotkali się łącznie z ponad 15 000 przedszkolaków i uczniów.
Więcej informacji: