The Code

Metryka praktyki

Firma: Dentsu Polska,
Branża: Media,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Edukacja dzieci i młodzieży
Dokument źródłowy: Raport 2021

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 12 - Odpowiedzialna konsumpcja i produkcja
- Cel 4 - Dobra jakość edukacji

The Code to autorski program międzynarodowej firmy dentsu Polska, którego zadaniem jest edukowanie i inspirowanie młodych ludzi w obszarze kompetencji cyfrowych. Działania w ramach „The Code” firma realizuje zawsze we współpracy z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości. W zależności od edycji program ma różny przebieg. W edycji 3 w pierwszej kolejności wolontariusze prowadzili e-lekcje w liceach z całej Polski. Na lekcjach młodzi ludzie poznają pracę w reklamie od kuchni, ćwiczą kreatywność, dyskutują, pracują w grupach. W 2 etapie zapraszani są do konkursu, który będzie realizowany w marcu 2022. Na 2-dniowym evencie online wybrane zespoły będą pracować pod okiem moderatorów z dentsu na konkretnym briefie od klienta. Zadaniem konkursowym jest nakręcenie filmu zachęcającego rówieśników do niemarnowania jedzenia. Tematem wszystkich zajęć w tym roku jest niemarnowanie żywności (SDG 12). Program „The Code” ma skalę międzynarodową, w tym roku 11 krajów podjęło się jego realizacji.