Telefoniczna opieka – Orange Polska

Metryka praktyki

Firma: Orange Polska,
Branża: Telekomunikacja,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Zdrowie i bezpieczeństwo konsumentów
Dokument źródłowy: Raport 2013

Nie tylko najmłodszym dedykowane są najnowsze rozwiązania Orange Polska. W 2013 roku firma uruchomiła usługę Telefoniczna opieka, przeznaczoną dla abonentów stacjonarnej linii telefonicznej Orange, pozwalającą w prosty i szybki sposób wezwać pomoc. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownik usługi staje się podopiecznym Centrum Operacyjno-Alarmowego oraz otrzymuje dedykowany aparat telefoniczny z przenośnym urządzeniem, które może mieć zawsze przy sobie. Karta informacyjna, którą podopieczny wypełnia przed uruchomieniem usługi, zawiera wszystkie niezbędne dane dotyczące stanu zdrowia podopiecznego oraz kontakty do osób bliskich i sąsiadów. Wystarczy użyć przycisku SOS na urządzeniu lub aparacie, aby automatycznie połączyć się z konsultantem Centrum Operacyjno-Alarmowego, który zależnie od sytuacji udzieli wsparcia lub wezwie niezbędną pomoc: zawiadomi rodzinę, przyjaciół bądź odpowiednie służby ratunkowe.

Dowiedz się więcej