Dla mediów
ENGLISH
O nas
Kim jesteśmy
Misja, wartości i standardy
Ludzie
Sprawozdania i raporty
Statut
Kontakt
Polityka prywatności i przetwarzanie danych osobowych
Co robimy
Współpraca
Współpraca z biznesem
Współpraca ze środowiskiem akademickim
Współpraca z organizacjami pozarządowymi
Współpraca z administracją
Współpraca międzynarodowa
Programy
Program Partnerstwa
Chapter Zero Poland
Karta Różnorodności
Karta Praw Dziecka w Biznesie
Centrum Wolontariatu Pracowniczego
Liga Odpowiedzialnego Biznesu
Prowadzenie badań
Szkolenia
Konkursy
O konkursach
Konkurs Raporty Zrównoważonego Rozwoju
Pióro odpowiedzialności
Nagroda „Ludzie, którzy zmieniają biznes”
Ogólnopolski konkurs wiedzy o ESG
Baza wiedzy o ESG
Baza wiedzy
Baza wiedzy o ESG
Wydarzenia
Encyklopedia ESG
Publikacje
Artykuły eksperckie
Podcast Odpowiedzialny
Dobre praktyki
Program partnerstwa
„Telefon do mamy” – Telekomunikacja Polska S.A.
Metryka praktyki
Firma:
Grupa TP (Orange Polska), Orange Polska, PTK Centertel (Orange Polska), Telekomunikacja Polska (Orange Polska),
Branża:
Telekomunikacja,
Obszar tematyczny:
Kategoria:
Dokument źródłowy:
Raport 2004
„Telefon do mamy” to autorski projekt Telekomunikacji Polskiej realizowany w ramach programu Telekomunikacja Polska Dzieciom. Został on nagrodzony Złotym Spinaczem w kategorii PR korporacyjny w konkursie organizowanym przez Związek Firm PR w Polsce. Zakłada on udostępnienie dzieciom w szpitalach kolorowych i przyjaznych im aparatów telefonicznych, z których korzystają bezpłatnie dzięki specjalnym kartom telefonicznym dostarczanym przez TP. Do udziału w projekcie zaproszone zostały wszystkie dziecięce oddziały szpitalne w Polsce. Pierwszy „Telefon do mamy” został zainstalowany na Oddziale Onkologii Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie. Na każdy oddział uczestniczący w projekcie co miesiąc wysyłane są bezpłatne karty telefoniczne TP Dzieciom, w przekazywaniu kart firma ściśle współpracuje z personelem szpitali. Telekomunikacja zainstalowała do tej pory 874 „Telefony do mamy”, co oznacza, że może z nich korzystać około 80% pacjentów szpitali dziecięcych w całej Polsce, oraz przekazała szpitalom 120 000 bezpłatnych kart TP Dzieciom, z których skorzystało ponad 200 000 dzieci. Rozmawiając ze swoimi najbliższymi, dzieci wydzwoniły ponad 4 miliony minut. Pracownicy Telekomunikacji są na bieżąco informowani o postępach projektu, a także zapraszani do jego współtworzenia. W projekt zaangażowanych jest okazjonalnie około 100 wolontariuszy, a ponad 30 osób stale współpracuje przy jego realizacji, przekazując co miesiąc do szpitali karty TP Dzieciom.
Nadchodzące wydarzenia
GRU
12
WEBINAR: ESRS – wskaźniki społeczne. Równość czy zrównoważenie?
LUT
23
Koniec naboru do 2. edycji Nagrody Karty Różnorodności
Pozostałe wydarzenia
Polecane
Rusza nabór dobrych praktyk do Raportu "Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki 2023"
Czy polscy pracodawcy dbają o różnorodne i włączające zespoły? Publikujemy szczegółowy raport z 3. edycji badania Diversity IN Check
Komisja Europejska opublikowała rozporządzenie dotyczące pozostałych czterech celów środowiskowych Taksonomii UE
Chapter Zero Poland z nową Radą Programową i Komitetem Sterującym