Tap to call

Metryka praktyki

Firma: Bank Millennium,
Branża: Finanse,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Dostępność produktów i usług
Dokument źródłowy: Raport 2018

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 12 - Odpowiedzialna konsumpcja i produkcja

Jeśli Klient Banku Millenium potrzebuje skontaktować się z infolinią, po zalogowaniu do aplikacji mobilnej może wybrać opcje kontaktu Tap to call z bankiem -„Połącz bezpośrednio z Konsultantem”. Takie rozwiązanie umożliwia rozpoczęcie rozmowy z Konsultantem bez konieczności wyboru tematu rozmowy czy logowania w automatycznym serwisie (IVR) oraz minimalizuje ryzyko błędów w logowaniu, kiedy Klient zapomni login lub hasło. W trakcie połączenia Konsultant ma bezpośredni dostęp do danych Klienta. Dzięki temu po uproszczonej weryfikacji może udzielić pełnej kompleksowej pomocy oraz przedstawić spersonalizowaną ofertę.