T-Mobile dookoła świata – Polska Telefonia Cyfrowa

Metryka praktyki

Firma: Polska Telefonia Cyfrowa,
Branża: Telekomunikacja,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Działania charytatywno-filantropijne
Dokument źródłowy: Raport 2012

Działania Polskiej Telefonii Cyfrowej w ramach odpowiedzialnego biznesu podzielić można na trzy obszary: zaangażowanie w miejscu pracy, zaangażowanie ekologiczne i zaangażowanie społeczne. Akcja „T-Mobile dookoła świata” połączyła wszystkie te obszary i od 2 lipca do 31 sierpnia 2012 roku zaangażowała ponad 300 pracowników. Wspólnymi siłami pokonali oni ponaddwukrotnie trasę równą długości równika (40 076 km). Biegając i jeżdżąc na rowerach, rejestrowali kilometry za pomocą aplikacji sportowej endomondo. Akcji towarzyszył cel pokonania trasy dookoła świata. Został osiągnięty już w ciągu 29 dni rywalizacji. Podwojona długość równika to 80 152 km, które przeliczono na złotówki. Pieniądze wsparły podopiecznych Fundacji Mam Marzenie, spełniającej marzenia nieuleczalnie chorych dzieci. Fundację, na rzecz której przekazano środki, wybrali w głosowaniu sami pracownicy.