Światowy Dzień Mycia Rąk – Unilever

Metryka praktyki

Firma: Unilever,
Branża: FMCG,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Edukacja dzieci i młodzieży
Dokument źródłowy: Raport 2012

Plan „Życie w sposób zrównoważony” firmy Unilever zakłada m.in. pomoc miliardowi ludzi w poprawie ich zdrowia. Firma od lat na całym świecie promuje zachowania związane z higieną mycia rąk. W 2012 roku Unilever w Polsce postanowił przeprowadzić kampanię związaną ze Światowym Dniem Mycia Rąk. W Polsce wolontariusze Unilever w dniu 15 października prowadzili specjalne lekcje w przedszkolach, aby przypomnieć dzieciom o ważnym codziennym nawyku mycia rąk. Zajęcia odbyły się zgodnie z jednym scenariuszem zawierającym elementy zabawy i edukacji. Wzięło w nich udział prawie 1300 polskich przedszkolaków. Wolontariusze przeprowadzili akcję w 24 przedszkolach: w Warszawie, Piasecznie, Konstancinie, Warce, Lublinie, Piastowie, Sosnowcu, Piekarach Śląskich, Czeladzi, Gorzowie Wielkopolskim, Bydgoszczy i we Włocławku. W akcję zaangażowanych było ponad 30 pracowników-wolontariuszy firmy z całej Polski oraz duża liczba pracowników placówek.