Sunrise – Grupa Żywiec

Metryka praktyki

Firma: Grupa Żywiec,
Branża: FMCG,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Odpowiedzialny marketing
Dokument źródłowy: Raport 2013

Grupa Żywiec, kontynuując działania z zakresu promowania odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, upubliczniła specjalny spot reklamowy w kampanii Sunrise. Główny bohater spotu, biorący udział w imprezie w jednym z londyńskich klubów, w pewnym momencie zabawy wybiera zamiast kolejnego piwa butelkę wody. Zachowując umiar w konsumpcji alkoholu, jest w stanie doczekać zachodu słońca i podziwiać go w towarzystwie pięknej kobiety DJ-a, która zapewniała muzykę na imprezie. Stąd hasło: „Sunrise belongs to moderate drinkers”. Spoty emitowane były w telewizji, kinach, internecie na głównych portalach informacyjnych, a także na Facebooku. Oprócz tego butelki z „wodą Heinekena” zostały wręczone pracownikom oraz uczestnikom imprez rozrywkowych w Warszawie, a także uczestnikom festiwalu Open’er w Gdyni.