Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
W ramach wdrażania i promocji wśród pracowników standardów Commercial Union, firma zamieściła w intranecie następujące dokumenty: „Standardy Dobrych Praktyk” oraz „Zasady Dobrych Praktyk Ubezpieczeniowych” Polskiej Izby Ubezpieczeń. Opublikowane w intranecie materiały zawierają wskazówki i praktyczne instrukcje postępowania w odniesieniu do konkretnych sytuacji i zagadnień, co pomaga pracownikom w codziennej pracy.Rozpowszechnianie dokumentów wśród pracowników poprzez komunikacyjne kanały wewnętrzne ma na celu zachęcenie ich do współtworzenia i stosowania zasad etyki w prowadzonej przez Commercial Union działalności finansowo-ubezpiecze-niowej. Dzięki łatwemu dostępowi do wiedzy na temat standardów współpracy firmy z innymi interesariuszami, pracownicy są świadomi obowiązujących zasad dobrych praktyk w firmie.
Firma Commercial Union przyjęła standardy do stosowania jako pierwsza ze wszystkich polskich ubezpieczycieli. Do tej pory nie mierzono efektywności ich funkcjonowania, dlatego w planach firmy jest opracowanie systemu mierzalności stosowania praktyk wśród pracowników.