SpotHunter – mobilna gra miejska – INEA

Metryka praktyki

Firma: INEA,
Branża: Media,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Działania charytatywno-filantropijne
Dokument źródłowy: Raport 2013

Projekt skierowany do mieszkańców Poznania, miasta będącego siedzibą firmy, zrealizowała również INEA, działający na terenie Wielkopolski operator multimedialny. SpotHunter – mobilna gra miejska łączy w sobie lokalność, integrację, poznawanie struktury miasta z nowoczesnością i innowacyjnością oraz celem charytatywnym. Chętni ściągają bezpłatną aplikację, logują się do gry i wyposażeni w smartfony ruszają na poszukiwanie nagród ukrytych w labiryncie poznańskich ulic. Gracz, który zakończy rozgrywkę, znajdując się w posiadaniu wirtualnej nagrody, staje się jej realnym właścicielem. W 2013 roku za każdego uczestnika, który wziął udział w grze, INEA przekazała 1 zł na rzecz Ziemka Dawidziaka, podopiecznego Fundacji „Potrafię pomóc”.