Społeczna wartość programu lojalnościowego VITAY – PKN ORLEN

Metryka praktyki

Firma: PKN Orlen,
Branża: Energetyka, Surowce i paliwa,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Działania charytatywno-filantropijne
Dokument źródłowy: Raport 2013

Społeczna wartość programu lojalnościowego VITAY realizowanego przez PKN ORLEN polega na tym, że klienci w nim uczestniczący mają możliwość transferu punktów na rzecz podopiecznych rodzinnych domów dziecka. Środki są przekazywane na konto korporacyjnej Fundacji ORLEN – Dar Serca, która rozdziela je zgodnie z wolą darczyńców. W 2012 roku klienci stacji paliw PKN ORLEN ofiarowali punkty VITAY o łącznej wartości 92 308 zł. Środki te wydatkowane były zgodnie z intencją darczyńców na dofinansowanie obiadów, zajęć rehabilitacyjnych, zakup przyborów szkolnych oraz stypendia. Nowym elementem programu jest akcja propagująca bezpieczeństwo „Nie dla dymu” organizowana pod patronatem Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej. Klienci stacji paliw ORLEN, przekazując 6900 pkt VITAY na pomoc dzieciom z rodzinnych domów dziecka, w podziękowaniu za nie otrzymują czujnik dymu.