Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Plan „Życie w sposób zrównoważony” firmy Unilever zakłada zmniejszenie śladu środowiskowego produktów firmy o połowę w całym łańcuchu wartości. Kampania Smarter Greener Living Week została przygotowana w celu edukacji pracowników i poszerzania ich wiedzy na temat założeń planu. Kampania edukacyjna odbywała się przez cały tydzień, a każdego dnia były przygotowywane aktywności z różnych obszarów, np.: odpady – informacje o tym, jak segregować śmieci; oszczędność wody na przykładzie suchego szamponu Timotei; ekojazda, czyli nauka ekologicznej jazdy samochodem na specjalnym symulatorze; sesje informacyjne, quizy dotyczące planu. Aktywny udział w działaniach kampanii wzięło 50% pracowników. Dla firmy największą korzyścią było zwiększenie świadomości pracowników, że zrównoważony rozwój to integralny element strategii biznesowej, mocno powiązany z długoterminową wizją firmy.
Zobacz więcej