Słodki Dzień Dziecka – WAWEL

Metryka praktyki

Firma: WAWEL,
Branża: FMCG,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Działania charytatywno-filantropijne
Dokument źródłowy: Raport 2012

Firma Wawel i jej Fundacja „Wawel z Rodziną” prowadzi ogólnopolską letnią akcję Słodki Dzień Dziecka, skierowaną do ponad 450 publicznych ośrodków opiekuńczo-wychowawczych. W ramach inicjatywy do domów dziecka w całym kraju trafia co roku ponad 6 ton słodyczy oraz nagrody. Fundacja organizuje także konkursy i akcje angażujące dzieci i młodzież oraz całe ośrodki. Nagrodami są np. wyjazdy wakacyjne, nagrody rzeczowe czy wycieczki do fabryki czekolady firmy Wawel. W roku 2012 dzieci przygotowały 420 prac. konkursowych. Nagrodą główną były odtwarzacze DVD dla pięciu domów dziecka. Decyzję, który dom dziecka otrzyma nagrody specjalne, podejmują internauci głosujący na wybrane placówki.