Dla mediów
ENGLISH
O nas
Kim jesteśmy
Misja, wartości i standardy
Ludzie
Sprawozdania i raporty
Statut
Kontakt
Polityka prywatności i przetwarzanie danych osobowych
Co robimy
Współpraca
Współpraca z biznesem
Współpraca ze środowiskiem akademickim
Współpraca z organizacjami pozarządowymi
Współpraca z administracją
Współpraca międzynarodowa
Programy
Program Partnerstwa
Chapter Zero Poland
Karta Różnorodności
Karta Praw Dziecka w Biznesie
Centrum Wolontariatu Pracowniczego
Liga Odpowiedzialnego Biznesu
Prowadzenie badań
Szkolenia
Konkursy
O konkursach
Konkurs Raporty Zrównoważonego Rozwoju
Pióro odpowiedzialności
Nagroda „Ludzie, którzy zmieniają biznes”
Ogólnopolski konkurs wiedzy o ESG
Baza wiedzy o ESG
Baza wiedzy
Baza wiedzy o ESG
Wydarzenia
Encyklopedia ESG
Publikacje
Artykuły eksperckie
Podcast Odpowiedzialny
Dobre praktyki
Program partnerstwa
“Sieć Partnerów Polskiego Czerwonego Krzyża” – PCK
Metryka praktyki
Firma:
PCK,
Branża:
NGO,
Obszar tematyczny:
Kategoria:
Dokument źródłowy:
Raport 2002
Dynamicznie rozwija się pierwszy – na taką skalę w Polsce – program marketingu społecznego “Sieć Partnerów Polskiego Czerwonego Krzyża”. PCK, największa organizacja pozarządowa w naszym kraju, zaprosiła do współpracy wiele firm i instytucji reprezentujących różne branże gospodarki. Poszczególni partnerzy adaptują proponowany przez PCK program marketingu społecznie odpowiedzialnego, dostosowując go do specyfiki działania, celów i potrzeb własnej firmy. Indywidualne umowy miedzy partnerami i PCK regulują rodzaj i formę wkładu poszczególnych firm. Pieniądze te PCK przeznacza między innymi na szkolne akcje dożywiania najbiedniejszych dzieci oraz pomoc podczas klęsk żywiołowych. Do Sieci przyłączyło się 27 firm. Wśród nich jest m.in. Deutsche Bank 24, Shell Polska, Hotel Marriott, Kodak Polska, Plus GSM, Procter&Gamble, Alima-Gerber, Foras Management Poland, 3M Viscoplast, Kancelaria Prawna Hogan & Hartson, Terravita, The Rowland Communications, TNS OBOP, TVP1 i Polskie Radio PR1. Deutsche Bank 24, jako pierwszy w Polsce zaoferował kartę Visa Classic Sieci Partnerów PCK. Połowa zysku ze sprzedaży tych kart oraz część prowizji banku od obrotów bezgotówkowych kartami jest przekazywana na rzecz PCK. Z kolei Plus GSM wprowadził specjalną usługę SMS-ową, dzięki której użytkownicy tej sieci mogą wysyłać “SMS-y Nadziei” o treści POMOC pod specjalny numer. Każdy wysłany SMS to jeden ciepły posiłek dla dziecka. Hojność użytkowników Plus GSM zapewniła prawie 100 000 ciepłych posiłków dla dzieci w ramach programu dożywiania realizowanego przez PCK w najuboższych rejonach Polski.
Nadchodzące wydarzenia
GRU
06
Konferencja D&I Changemakers
LUT
23
Koniec naboru do 2. edycji Nagrody Karty Różnorodności
Pozostałe wydarzenia
Polecane
Czy polscy pracodawcy dbają o różnorodne i włączające zespoły? Publikujemy szczegółowy raport z 3. edycji badania Diversity IN Check
Komisja Europejska opublikowała rozporządzenie dotyczące pozostałych czterech celów środowiskowych Taksonomii UE
Chapter Zero Poland z nową Radą Programową i Komitetem Sterującym
Trwają konsultacje ws. SFDR