Serwis internetowy bizsupport.pl – BRE Bank SA

Metryka praktyki

Firma: BRE Bank,
Branża: Finanse,
Obszar tematyczny:
Kategoria:
Dokument źródłowy: Targi CSR 2005, 2008, 2010

SYTUACJA / PROBLEM:Niska świadomość rynku i społeczeństwa w zakresie gospodarki, finansów, rozwoju i prowadzenia biznesu.OPIS DOBREJ PRAKTYKI/ ROZWIĄZANIE:Uruchomienie ogólnodostępnego i bezpłatnego serwisu internetowego, będącego kompendium wiedzy na temat biznesu i gospodarki. Serwis zawiera artykuły, wykłady video, raporty, analizy, kursy e-learningowe i case study. Serwis adresowany jest do klientów BRE Banku, osób przez nich zaproszonych, jak również do osób spoza grona klientów BRE Banku. Dostęp do wszystkich treści serwisu jest możliwy po zarejestrowaniu się i zalogowaniu.

KORZYŚCI

DLA FIRMY:
– zwiększenie liczby klientów;
– zwiększenie sprzedaży;
– zadowolenie klientów z serwisu bizsupport.pl;
– wzmocnienie wizerunku Banku innowacyjnego, proponującego nietuzinkowe rozwiązania dla biznesu.

DLA ADRESATÓW PROGRAMU:
– podniesienie konkurencyjności polskich przedsiębiorstw;
– wzbogacanie wiedzy pracowników (w serwisie zarejestrowało się ponad 80 pracowników BRE Banku);
– edukowanie młodych przedsiębiorców (z serwisu korzystają również osoby młode, stawiające pierwsze kroki w świecie biznesu, które chcą poszerzać swoją wiedzę i uzasadniły chęć korzystania
z serwisu).

WYZWANIA:

Dostarczenie i zintegrowanie wiedzy biznesowej, pochodzącej z różnych źródeł, w atrakcyjnej
i czytelnej formie.