Serce Rośnie

Metryka praktyki

Firma: WAWEL,
Branża: FMCG,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Działania charytatywno-filantropijne
Dokument źródłowy: Raport 2017

W 2017 r. Wawel jako kontynuację działań programu „Z miłości do radości” uruchomił program „Serce Rośnie”, którego sednem jest zaangażowanie konsumentów we wsparcie szczytnych celów organizacji biorących udział w programie poprzez rejestrację kodów z opakowań produktów Wawel.

Rejestracja kodów z opakowań odbywa się za pomocą dedykowanej strony internetowej. W momencie rejestracji kodu konsument wskazuje określone środki finansowe, które przekazuje na wirtualne konta organizacji charytatywnych biorących udział w programie. Rejestracja kodu pozwala także konsumentom na wybór drobnych nagród dla siebie jako dodatkowa motywacja do udziału w programie. W okresie od października 2017 do końca lutego 2018 konsumenci mogą także za pomocą strony symbolicznie nakleić serduszko na czekoladę, aby przyczynić się do zwiększenia przez Wawel całkowitej sumy środków przeznaczonych na wsparcie organizacji charytatywnych.

W drugiej edycji akcji Wawel zamierza przeznaczyć 2 500 000 zł na realizacje celów fundacji.

Praktyka realizowana we współpracy z następującymi organizacjami: Fundacja Ewy Błaszczyk „Akogo?”, Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Fundacja Jaśka Meli „Poza Horyzonty”, Stowarzyszenie „Wiosna” i Fundacja „Wawel z Rodziną”

Więcej informacji: