Rzecznika Klienta

Metryka praktyki

Firma: PKO Bank Polski,
Branża: Finanse,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Ułatwienia dla klientów
Dokument źródłowy: Raport 2014

Głównym zadaniem Rzecznika Klienta w PKO Banku Polskim jest wsparcie klientów w problematycznych sytuacjach, ułatwienie komunikacji z bankiem oraz rozpatrywanie odwołań. Rzecznik analizuje każdą sprawę, uwzględnia sugestie klienta w postępowaniu i proponuje najlepsze rozwiązanie. Działania rzecznika wspierają zespoły: Wsparcia Rzecznika oraz Standaryzacji Produktów i Procedur. Dzięki zgłoszeniom i opiniom klientów, bank ma szanse usprawniać wewnętrzne procesy i lepiej spełniać oczekiwania konsumentów. Na podstawie rozpatrywanych zgłoszeń przygotowywane są propozycje modyfikacji oferty produktowej i usprawnień. W ciągu roku działalności do rzecznika wpłynęło 3670 zgłoszeń.