Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Akcję społeczną na temat bezpieczeństwa na drodze przeprowadziła firma Pernod Ricard Polska, która podczas Responsib’ALL Day – Wewnętrznego Dnia CSR, promowała hasło: „Piłeś? Nie jedź!”. Akcja lokalna odbyła się 23 maja 2011 roku w Warszawie oraz Poznaniu i zaangażowała wszystkich pracowników – w sumie ponad 400 osób. W części edukacyjnej odbył się panel dyskusyjny, w którym wzięli udział eksperci m.in. z Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji, Stowarzyszenia Alter Ego pomagającego ofiarom wypadków drogowych czy mobilnej grupy ratowniczej R2. Gościem specjalnym był kierowca rajdowy i wielokrotny Mistrz Polski, Leszek Kuzaj. Firma zorganizowała również wystawę pokazującą swoje najlepsze praktyki oraz kampanie społeczne organizowane przez organizacje pozarządowe. Kolejnym etapem akcji było podpisywanie osobistych deklaracji odnośnie akcji „Piłeś? Nie jedź!” (ponad 400 podpisów w Polsce) oraz rozdawanie materiałów edukacyjnych warszawskim kierowcom. Akcja społeczna została zapoczątkowana wśród pracowników warsztatami edukacyjnymi, prowadzonymi od lutego do maja 2011 roku. Dzięki temu pracownicy mogli przekazać swoją wiedzę oraz materiały edukacyjne blisko 22 tys. kierowców.