Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Strategia społecznej odpowiedzialności firmy Danone obejmuje 4 główne obszary: społeczeństwo, środowisko naturalne, miejsce pracy i rynek.
W 2010 roku Danone opublikował Raport Odpowiedzialności Społecznej i Środowiskowej, który jest zapisem realizacji strategii odpowiedzialności firmy w tych 4 obszarach. W raporcie przedstawione zostały przedsięwzięcia, które zaczęto realizować w odpowiedzi na oczekiwania wobec firmy oraz rezultaty, jakie osiągnięto we współpracy ze wszystkimi grupami interesariuszy w Polsce w okresie od czerwca 2006 do grudnia 2009 roku.
W proces przygotowania raportu zaangażowani zostali interesariusze firmy. Zorganizowano pierwsze w historii Danone’a w Polsce spotkanie przedstawicieli wszystkich kluczowych grup interesariuszy, którzy wskazali najistotniejsze z ich punktu widzenia zagadnienia CSR, a ponadto ustalili kwestie, które powinny zostać opisane w raporcie społecznym. Ich opinie miały znaczący wpływ na finalny kształt publikacji.
Raport przygotowany został zgodnie z wytycznymi Global Reporting Initiative na poziomie C. Gotowy dokument był wysyłany w wersji drukowanej do interesariuszy firmy, dystrybuowany przy okazji spotkań biznesowych, a także rozpowszechniany drogą elektroniczną. Obecnie dostępny jest na stronie internetowej firmy. Danone zamierza publikować raporty CSR co 2 lata.