Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Wiosną 2004 roku zostanie przeprowadzony audyt wewnętrzny, nawiązujący do wcześniej prowadzonych badań ankietowych na temat Polityki Społecznej ABB. Audyt będzie miał formę ankiet wypełnianych anonimowo w celu zdiagnozowania obszarów, w których pracownicy zauważają zjawiska, ich zdaniem, sprzeczne z etycznym prowadzeniem biznesu i wymaganiami firmy w tym zakresie. Rada Etyki przygotuje również szczegółowe zasady postępowania w poszczególnych obszarach. Zasady te zostaną przedstawione każdemu pracownikowi, który następnie podpisze deklarację ich przestrzegania. Dotyczyć to będzie również każdego nowego pracownika ABB w Polsce. Temu procesowi towarzyszyć będzie szeroko zakrojona akcja edukacyjna i szkoleniowa, z wykorzystaniem m.in. intranetu i gazety zakładowej.
Rada Etyki będzie systematycznie oceniać stopień przestrzegania zasad etycznych ABB w relacjach wewnętrznych i zewnętrznych. Wbudowanie. Rady Etyki w strukturę organizacyjną Grupy ABB w Polsce – m.in. poprzez obowiązkowe informowanie Rady o wszelkich planowanych inicjatywach wobec klientów, rodzaju i formie prezentów, a także obowiązkowe uczestnictwo przedstawiciela Rady w spotkaniach strategicznych odbywających się w całej Grupie ABB w Polsce – pozwoli zintegrować zasady etycznego postępowania z codziennymi zadaniami biznesowymi.