Przełącz się na bezpieczeństwo

Metryka praktyki

Firma: Concordia TUW,
Branża: Finanse,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Edukacja dorosłych
Dokument źródłowy: Raport 2017

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 4 - Dobra jakość edukacji

Z początkiem lipca 2017 r. wystartowała ogólnopolska kampania edukacyjno-prewencyjna „Przełącz się na bezpieczeństwo”, organizowana przez Concordię Ubezpieczenia. Celem akcji było zbudowanie świadomości wśród Polaków na temat tego, jak zadbać o bezpieczeństwo własnego domu czy mieszkania, nie tylko podczas dłuższej wakacyjnej nieobecności, ale także na co dzień, oraz uświadomienie, z jakimi zagrożeniami wiąże się pozostawienie mieszkania na dłuższy okres bez opieki.

W ramach tej inicjatywy poznański Ubezpieczyciel edukował, jak w kilku prostych krokach właściciele domów i mieszkań mogą zabezpieczyć swoją nieruchomość przed różnymi, niechcianymi zdarzeniami. Wydany został poradnik „ABC Bezpiecznych wakacji”, czyli kompendium bezpieczeństwa w trakcie wakacyjnych wyjazdów. Znalazły się w nim m.in. przekrojowe materiały na temat najczęstszych szkód, do których dochodzi w trakcie wakacji, a także praktycznych porad – jak się przed nimi chronić, opatrzone komentarzami ekspertów Concordii Ubezpieczenia.

Jedną z głównych aktywności realizowanych w ramach akcji było przekazanie klientom Concordii 4000 listew przeciwprzepięciowych, jako elementu realnie chroniącego instalację elektryczną przed przepięciem i poważnymi jego skutkami, w postaci zniszczenia sprzętu elektronicznego, a nawet pożaru. Concordia stworzyła także gadżet – magnes na lodówkę, przypominający o 5 zasadach bezpiecznego domu.

Więcej informacji: