Promowanie diety fleksitariańskiej i działania edukacyjne Alpro

Metryka praktyki

Firma: Danone,
Branża: FMCG,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Odpowiedzialna konsumpcja
Dokument źródłowy: Raport 2021

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 12 - Odpowiedzialna konsumpcja i produkcja
- Cel 3 - Dobre zdrowie i jakość życia

Danone poprzez inicjatywę promowanie diety fleksitariańskiej i działania edukacyjne Alpro promował alternatywne produkty roślinne – napoje, jogurty i desery. W 2021 r. Alpro zaprosiło do kampanii m.in. Borysa Szyca, który stał się ambasadorem marki, jak również wydało wraz z Lidlem książkę kulinarną „Roślinne przepisy wielkich”. Czytelnicy mogą znaleźć w niej autorskie, w 100% roślinne przepisy ambasadorów, m.in. Borysa Szyca, Darii Ładochy, Rozkosznego. Celem kampanii było zachęcenie szerokiego grona konsumentów do spożywania zdrowych produktów roślinnych.

https://www.facebook.com/alpropl/videos/489687795539805/