Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
6 października 2004 r. ruszyła trzecia wspólna kampania Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, Organizatora Konkursu „Teraz Polska”, i firmy Tesco. Współpraca miała na celu promocję polskich towarów i producentów. Przez cztery tygodnie Tesco promowało polskie produkty wyróżnione godłem Teraz Polska i inne polskie towary.
W 2004 roku akcja przeprowadzana była pod hasłami „Morze polskich produktów” i „Polskie produkty górą”. Dodatkowym wsparciem kampanii były degustacje przeprowadzane w czasie weekendów we wszystkich sklepach Tesco. W 2004 roku do degustacji zgłosiło się wielu dostawców, którzy przekonywali klientów do swoich wyrobów. Wśród nich wystawiały się Morliny, Bakoma, Nałęczowianka, Danone, Wedel oraz wiele małych i średnich firm współpracujących z Tesco.