Promocja produktów „Teraz Polska” – Tesco

Metryka praktyki

Firma: Tesco Polska,
Branża: Handel,
Obszar tematyczny:
Kategoria:
Dokument źródłowy: Raport 2004

6 października 2004 r. ruszyła trzecia wspólna kampania Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, Organizatora Konkursu „Teraz Polska”, i firmy Tesco. Współpraca miała na celu promocję polskich towarów i producentów. Przez cztery tygodnie Tesco promowało polskie produkty wyróżnione godłem Teraz Polska i inne polskie towary.

W 2004 roku akcja przeprowadzana była pod hasłami „Morze polskich produktów” i „Polskie produkty górą”. Dodatkowym wsparciem kampanii były degustacje przeprowadzane w czasie weekendów we wszystkich sklepach Tesco. W 2004 roku do degustacji zgłosiło się wielu dostawców, którzy przekonywali klientów do swoich wyrobów. Wśród nich wystawiały się Morliny, Bakoma, Nałęczowianka, Danone, Wedel oraz wiele małych i średnich firm współpracujących z Tesco.