Projekt „Twój głos się liczy podwójnie”

Metryka praktyki

Firma: Dentsu Polska,
Branża: Media,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Działania charytatywno-filantropijne
Dokument źródłowy: Raport 2015

Celem projektu Twój głos się liczy podwójnie jest zachęcenie pracowników do udziału w globalnym badaniu satysfakcji pracowniczej (Global Check-In), a przez to zbudowanie przez firmę Dentsu Aegis Network szkoły w Darfurze. W 2014 r. za każdą wypełnioną ankietę zakupiono 1 szczepionkę dla dzieci na Haiti (w 2015 r. przekazano darowiznę w wysokości 10 tys. funtów na rzecz Haiti Hospital Appeal, za co zostało zakupione około 2,5 tys. szczepionek dla niemowląt).

W 2015 r. za każdą ankietę przekazano jedną symboliczną cegłę potrzebną do wybudowania szkoły (realizacja projektu nastąpi w 2016 r.). W akcję są co roku angażowani wszyscy pracownicy grupy Dentsu na całym świecie. W Polsce w badaniu satysfakcji wzięło udział 96% pracowników. Projekt realizowany jest z fundacją Kids for Kids.