Projekt „Think Pink”

Metryka praktyki

Firma: UPC Polska,
Branża: Telekomunikacja,
Obszar tematyczny: Praktyki z zakresu pracy
Kategoria: Zdrowie pracowników
Dokument źródłowy: Raport 2014

Także UPC włączyło się do działań, które mają zwrócić uwagę pracowników na problem raka. Cykliczny projekt ThinkPink służy podnoszeniu świadomości, zbiórce funduszy na edukację, badania, a także programy wsparcia społecznego. W ciągu 4 tygodni października (miesiąc walki z rakiem) podejmowane są działania promocyjne i informacyjne zwracające uwagę na znaczenie profilaktyki, objawy choroby i znaczenie regularnych kontaktów z lekarzem. Partnerem akcji jest Fundacja Rak’n’Roll. Jej pracownicy dzielili się zarówno wiedzą w zakresie walki z rakiem, jak i doświadczeniem osobistym, bowiem i prezeska, i dyrektorka Fundacji pokonały chorobę.