Program „Gabinety z Różową Wstążką”

Metryka praktyki

Firma: Avon Cosmetics Polska,
Branża: FMCG, Przemysł chemiczny,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Profilaktyka zdrowotna
Dokument źródłowy: Raport 2015

Gabinety z Różową Wstążką to program umożliwiający kobietom wykonanie badań USG piersi, kontrolnych badań diagnostycznych oraz zapewniający edukację na temat profilaktyki. Akcja prowadzona jest w ramach kampanii „Avon kontra Rak Piersi”. W 2015 r. odbyła się ósma edycja projektu, podobnie jak poprzednie prowadzona razem ze Stowarzyszeniem „Amazonki” Warszawa Centrum. Dzięki informacjom na stronie Avon Cosmetics Polska pacjentki mogły znaleźć gabinet w dogodnej lokalizacji i zapisać się na badanie USG piersi w ramach limitu przyznanego gabinetowi. Koszt badania wynosił 20 zł i był równowartością Produktu Avon z Różową Wstążką, który każda kobieta otrzymała podczas wizyty. Dofinansowano 5,5 tys. badań w całej Polsce (o 1,5 tys. więcej niż w poprzedniej edycji). Akcja była finansowana ze sprzedaży Produktów Avon z Różową Wstążką oraz dzięki wsparciu partnerów – Aviva, ŠKODA i Nestlé FITNESS.