Program edukacji pracowników w zakresie CSR – Tchibo Warszawa

Metryka praktyki

Firma: Tchibo,
Branża: FMCG, Handel,
Obszar tematyczny: Praktyki z zakresu pracy
Kategoria: Szkolenia i rozwój
Dokument źródłowy: Raport 2013

Tchibo Warszawa stworzyło program edukacji pracowników w zakresie CSR, dostosowany do 3 głównych grup pracowników: biura, sklepów i sprzedaży. Podział uwzględniał zakres omawianych informacji, dopasowanie poziomu wiedzy do grupy i wybór najbardziej efektywnych metod przekazania wiedzy oraz dostępnych kanałów komunikacji. Główne elementy programu to:

  • Akademia CSR – szkolenia dla pracowników sklepów dotyczące CSR i zrównoważonego rozwoju w Tchibo, połączone z edukacją na temat ekoznaków na produktach Tchibo,
  • edukacyjna wystawa i e-book „Przewodnik po odpowiedzialnym biznesie i zrównoważonym rozwoju w Tchibo”,
  • Dni CSR,
  • „Ekoznaki na produktach Tchibo” – cykl materiałów i konkursów edukacyjnych wyjaśniających, jakie ekoznaki znajdują się na produktach Tchibo i co one oznaczają.