Program „Dyskoteka” i konkurs „Kierowca na szóstkę”- Renault

Metryka praktyki

Firma: Renault,
Branża: Motoryzacja,
Obszar tematyczny:
Kategoria:
Dokument źródłowy: Raport 2004
Renault zorganizowało drugą edycję ogólnopolskiej akcji edukacyjnej „Kierowca na szóstkę” poruszającej problem wypadków po dyskotekach. Dzięki organizowanemu w ramach akcji konkursowi młodzi kierowcy mogli podnieść swoje umiejętności prowadzenia samochodu. W konkursie, który trwał do 14 czerwca, 200 osób zostało nagrodzonych kursem doskonalenia techniki jazdy w Szkole Jazdy Renault w Sochaczewie. Młodzi kierowcy, poza brakiem doświadczenia, często nie mają też wystarczających umiejętności, dlatego nagrody w konkursie dały im możliwość doświadczenia w bezpiecznych warunkach trudnych sytuacji drogowych oraz poznania sposobów radzenia sobie z nimi. Efektem akcji jest także to, że zwycięzcy konkursu – ambasadorzy bezpiecznej jazdy – będą przekazywać zdobytą wiedzę innym, a swoją postawą będą promować szacunek i bezpieczeństwo na drogach.