Program 6.Zmysł – Orange Polska

Metryka praktyki

Firma: Orange Polska,
Branża: Telekomunikacja,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Tworzenie miejsc pracy i rozwój kompetencji
Dokument źródłowy: Raport 2016

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 4 - Dobra jakość edukacji

Program 6.Zmysł oferuje studentom możliwość poszerzania swoich horyzontów nie tylko online, lecz także w rzeczywistości. Dzięki warsztatom, a także obecności Orange Polska na Targach Pracy, młodzi mają okazję wymienić doświadczeniami oraz pogłębić wiedzę w zakresie nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych, IT czy finansowych. Uruchomiono też bezpłatną aplikację mobilną, która stworzyła możliwość rozwoju poprzez grywalizację. Gracze mogą wyzywać na pojedynki znajomych z całego kraju oraz poznawać nowe osoby poprzez funkcję losowania przeciwnika. Do wyboru mają 5 kategorii: rozrywka, biznes, IT, telekomunikacja oraz 6.Zmysł. Dzięki temu mogą pogłębić wiedzę w tematyce, w której się specjalizują oraz dobrze się bawić dzięki ciekawostkom z pozostałych dziedzin. Możliwe jest też dodawanie pytań przez użytkowników. Aby wzmocnić więź ze społecznością użytkowników firma zaprosiła wszystkich studentów do konkursu, w którym można wygrać atrakcyjne nagrody.

Więcej informacji