Pride Month

Metryka praktyki

Firma: Many Mornings,
Branża: Przemysł odzieżowy,
Obszar tematyczny: Prawa człowieka
Kategoria: Edukacja
Dokument źródłowy: Raport 2021

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 10 - Mniej nierówności

Marka Many Mornings zaangażowała się w Pride Month i celebrację różnorodności, w tym orientacji i tożsamości psychoseksualnej. W ramach podjętych działań firma wypuściła dedykowany produkt, skarpetki Over The Rainbow, który skupiał się na dowartościowaniu symbolicznej reprezentacji społeczności LGBT+ w dyskursie publicznym. Towarzysząca kampania komunikacyjna powstała przy udziale homoseksualnych modelów i modelek. Ponadto 20% wartości sprzedaży z tęczowych skarpetek, uzyskanej w czerwcu 2021, trafiło do Grupy Stonewall i Stowarzyszenia matek, ojców i sojuszników osób LGBTQIA „My, Rodzice” – łącznie 13660 zł zostało przekazanych do organizacji wspierających walkę o równe prawa społeczności LGBT+. Część podjętych aktywności została skierowana do wewnątrz, by utrzymać różnorodne i inkluzywne środowisko pracy. Edukatorzy z Grupy Stonewall przeprowadzili 2 panele warsztatów dla zarządu i pracowników Many Mornings, dotyczące równościowego traktowania i inkluzywnej komunikacji. Efektywność akcji mierzono dwupoziomowo. Jednym ze wskaźników była ilość sprzedanych skarpetek Over The Rainbow, w czerwcu 2021 było to 3141 sztuk. Drugim miernikiem efektywności były ankiety przeprowadzone z pracownikami i pracownicami Many Mornings, dotyczące satysfakcji z odbytych warsztatów z inkluzywnej komunikacji. Warsztaty uzyskały średnią ocenę 4,5/5 w ankietach pracowniczych.