„PRaktykuj za granicą” – Instytut Monitorowania Mediów

Metryka praktyki

Firma: Instytut Monitorowania Mediów,
Branża: Media,
Obszar tematyczny:
Kategoria:
Dokument źródłowy: Raport 2004
„PRaktykuj za granicą” to konkurs skierowany do studentów związanych z public relations i komunikacją społeczną. W pierwszej edycji konkursu zadaniem studentów było opracowanie projektu kampanii informacyjnej dla Polskiej Akcji Humanitarnej (dla programów Edukacja Humanitarna oraz pomoc repatriantom). Dzięki temu IMM stało się inspiratorem stworzenia kompleksowej kampanii informacyjnej dotyczącej jednego z obszarów działalności PAH. Laureaci odbyli staże w zagranicznych agencjach PR oraz otrzymali nagrody pieniężne. W ramach drugiej edycji konkursu IMM zaprosiło Fundację Komunikacji Społecznej oraz osoby, które towarzyszyły firmie podczas pierwszej edycji. Tym razem poprzez zadania konkursowe promowały działania z obszaru odpowiedzialnego biznesu. W ramach współpracy z PAH IMM prowadzi również monitoring wszystkich mediów na potrzeby akcji, dzięki czemu stał się strategicznym partnerem PAH.